FLYTT FLYTT FLYTT!

Nu är vi flyttad och klaar! Eller ja nästan ;)
Vi fick börja flytta in redan i måndags eftermiddag. Jag började
lite eftersom Pär fortfarande var på jobbet, och skulle också
hämta soffan :)
Och fyyy faaan. Det är ju så mycket jobbigare än man tror. 
I slutet av dan var min rygg helt slut! Var tvungen att vila några
gånger för den gjorde så ont!

Men vi fick in allt iaf. Och började städa den gamla lägenheten.
Fy fan vilket skitgöra! Det tog ju aldrig slut heller! Och när jag
trodde så gott som allt var städat (förutom att torka golv) så ser
jag att vi glömt att plocka ur två överskåp! aah, DET TAR ALDRIG
SLUT!!
haha. vet inte hur mycket vi slängt nu, men mycket är det
iaf. Och två julkulor fick offra sitt liv också. Har ni någonsin tappat
en julkula i golvet? Den går verkligen i TUSEN BITAR! Suuuuck! :P

Igår klev jag upp fem/halv sex och började städa gamla lägenheten
igen. Ville få det klart! Och förstår ju att han som flyttar dit ville
börja flytta också.

Men nu är den besiktad och nycklarna är lämnade. Lite sorgligt att
aldrig mer bo där ju :P Fast när man är här inne så saknar man den
inte ett dugg. JAG ÄLSKAR DEN NYA LÄGENHETEN!! :D :D :D
Den är så fin! Och så skönt att ha ett teverum och ett sovrum, och
till och med ett datarum :D Looove it!
Men vi har lite att göra fortfarande. Ska på IKEA i morron så sen
hoppas jag vi får allt klart! :)
Vill ju måla köksluckorna också, kanske kan leva med handtagen,
men jag vill ha luckorna vit! :P Nu är det nån ful beigeaktig färg..

Jaa.. Nu är det bara förrådet kvar att flytta! :P Suck! Där blir det nog
myyyycket slängt!

Kommentarer
Postat av: Therese

åh jag måste komma och kolla :) är du hemma imorrn på dan?

2010-12-01 @ 08:36:31
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Elina

Men hörru Nathalie Silen! Haru flyttat? Vi måste seees snaart!! pusspuss

2010-12-02 @ 01:04:55
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, jag är hemma kring halv ett/ett :) Men sen åker jag igen vid tre :) Men du kan ju komma då vid halv ett då? Kan höra av mig när jag är hemma :)



Elina: Ja, vi tog lägenheten bredvid :D Samma hus, fast en trea :) Det måste vi VERKLIGEN!! Miss you! Puss puss <3

2010-12-02 @ 05:51:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Linda

Knäpp kort på den nya lägenheten å lägg ut så att man får se hur den ser ut ;)



Skönt att ni trivs i den nya lägenheten!!!

2010-12-02 @ 20:00:26
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det kanske kommer nå bilder sedan när vi fått ordning på allt :) än är det flyttlådor huller om buller och har inte fått upp allt, så som hyllor och sånt :)

2010-12-03 @ 06:41:57
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0