INTE MYCKET GJORT !

I morse när Pär kom och sa hej då kännde jag mig helt borta?! :P
Dels för att jag inte hört att han klivit upp (han vaknade innan alarmet)
så jag var helt nyvaken, sen var min hals helt igensvullen känndes
det som. Men jag tänkte inte mer på det. Det är väl för att det är kallt..

Men sen när jag vaknade så känndes det som man vaknade till en käftsmäll.
Hela kroppen gjorde ont.. Eller inte ont, men helt slut! Och halsen var
även då igentäppt och torr. Gick och drack vatten och skrek rakt ut för att
det gjorde så ont att svälja! haha :P
Men nu är det lite bättre. Eller halsen är mycket bättre, det är ju alltid
värst på morron. Nu känns den bara igentäppt, gör inte ont. skönt.
Dock har värken förflyttat sig till huvet. Och kroppen är inte alls pigg.

Så det jag skulle göra idag tar en jävla tid, mest vill jag bara krypa under
täcket och glo på teven.
Men har iaf. varit ner till förrådet med två dörrar som vi inte ska ha, och
dom sista flyttlådorna (eller en kvar med massa papper, men den måste
Päran kolla igenom först) Så nu ska vi väl få nån ordning i lillrummet också :)

Hade tänkt baka lite julgodis idag också, men tror inte det blir av. Vi får se.
Annars tar jag det till helgen. Ska göra tryfflar :) Som man kan ha i korgarna.

Haha, måste bara berätta om min dröm också! Jag drömde att jag fått jobb
på Gnarpsskolan. Dock inte som en "riktig" lärare utan mer som en "stödlärare"
eller vad man ska säga. Jag umgicks med barnen på raster och så och om dom
ville ha med mig på nån lektion.
Och det var en liten flicka som jag blev så fäst vid! :) Hon stog och grät för hon
var ny och visste inte riktigt vart hon skulle nånstans. Så jag hjälpte henne och
hon lös upp varje gång hon såg mig, annars var hon lite tystlåten och tillbakadragen
av sig. Men varje gång hon hade rast kom hon till mig och gav mig världens
största kram, och jag smälte varje gång! :')
Tänk om man kunde få det jobbet och att den lilla flickan fanns på riktigt! Jag
vill bara tillbaka till drömmen! :D Hon var så underbar den lilla tjejen.
Sjukt att man kan bli fäst vid någon som inte ens finns! hahaha ;D
Hääääärlig dröm! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

kan vi inte göra bounty-roads? :) jag såg oxå på det programmet med marie serneholt :P

2010-12-14 @ 19:00:41
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo vi kan göra det också! :)

2010-12-15 @ 06:28:58
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0