MÖRK ELLER INTE ?

Snart har jag klipptid och jag har beslutsångest om jag ska göra
håret mörkt eller om jag ska behålla det som det är nu, fast
fräscha upp det lite?!
Jag behöver alltså smakråd :P

Har hört att jag passar bäst i mörkt och att om jag inte gör det
kommer jag ångra mig sen.
Men en annan har sagt att jag kan ju göra mörkt till hösten. Fint
med ljust hår till sommarn, sen om jag gör det mörkt kommer det
ju blekas och bli dassigt i sommar?!?!

JAG VET INTE VAD JAG VILL GÖRA!! :P Help me! Vad tycker ni??



Mörk/Ljus
Mörk/Ljus

(Fast så mörkt som det är på bilden med glasögonen har jag nog aldrig haft :P
Det ser ju nästan svart ut där. Vart nå konstigt ljus tror jag :) )



Om ändå inte kan bestämma mig fast än ni (hoppas jag) säger vad
ni tycker, så får jag väl låta frisören bestämma. Överraska mig helt
enkelt! :P

Kommentarer
Postat av: Simone

Nee... Jag tycker tusan mörkt jag tror jag! :)

2010-12-29 @ 08:28:04
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Mia

Bilden längst ner till vänster, yum!

2010-12-29 @ 11:17:16
Postat av: Anonym

Alltså mörkt men inte så som den högst upp till vänster, den nedanför är exakt som jag menade!

2010-12-29 @ 11:18:26
Postat av: denise

Jag tycker också mörkt! Den bilden längst ner till vänster ;)

2010-12-29 @ 13:34:07
URL: http://deniseiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0