NYA LÄGENHETEN !

Jag trivs så bra i den nya lägenheten! Sover såå mycket bättre
dessutom. Tror det är för att denna lägenhet är kallare än bastun
vi bodde i förut! haha.
Dock har det sina nackdelar. För ibland är det verkligen iskallt!!
Första natten vi sov här var det ISKALLT! På morronen efter när
jag skulle upp och städa den andra lägenheten så höll jag på frysa
ihjäl. Gick och kände på elementen och det visade sig att dom var
avstängd! haha. Men nu är dom på på högsta men kallt ändå :/

Pappa beställde lite bilder på lägenheten så här kommer det :) :

Välkommen in! :D Detta är då hallen, till höger om där jag står
är det lite inåt där man kan hänga av sig ytterkläderna :)
Och spegeln till höger älskar jag!!


Sovrum. Hyllorna är jag inte riktigt nöjd med. Skulle ha köpt
nå nytt att ha där och blomman är så jävla stoooor! haha
Skulle också vilja ha ett nytt överkast.




Badrum :) Ser exakt likadant ut som i förra lägenheten :P


Vardagsrum. äntligen har jag någonstans att häva upp Therese tavlor på!! :)
Love it!


Kök. Skulle vilja måla luckorna vita. Men vi får se om jag någonsin kommer att göra det :P
Sen bestämde vi att inte ta in diskmaskinen. Den tar ju sån plats.. Ni vet en såndär
bänkdiskmaskin!? Så nu är det diska för hand som gäller. Och ska jag vara ärlig så är
det faktiskt inte så jobbigt :P Inte än iaf ;) Måste bara skaffa mig diskhandskar :)


Sen har vi ju "lillrummet", som det kallas just nu :P Men det är inget att se.
Bara massa skit där just nu, som ett förråd ungefär. Men tids nog blir det
väl ett datarum :)

Sen tycker jag allt är mycket finare i verkligheten, så ni får komma hit
och kolla ;)

I LOVE IT !

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser mysigt ut.

2010-12-07 @ 11:40:46
Postat av: Denise

Åååh vad fint och stort!:DDet måst vara Skönt att få ett vardagsrum och ett sovrum!

2010-12-07 @ 11:46:33
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Pappa: Ja, det är mysigt. Speciellt hallen, det är nog mitt favoritrum ;) haha



Denise: Ja, men verkligen!! :) Har man massa kläder på sängen och inte orkar bädda är det bara att stänga dörren så slipper man se ;) Åsså ett till rum på det är bara ett plus :P

2010-12-07 @ 14:34:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Oo, fint det var! Och köket var ju mkt större ju :)

Nee! Om du inte ska ha överkastet så ge det till mig! Haha ;)

2010-12-07 @ 16:04:39
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Elina

Det va jätte fint :) verka så ljust å fint :)

2010-12-07 @ 19:58:18
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag måste komma o hälsa på snart :)

2011-01-02 @ 20:44:38
Postat av: Nathalie

Ja men absolut Lisa! Det är bara att komma det! Skulle ha dragit ihop nån myskväll :) Glo på film, prata skit och äta gott :) Kanske Mia vill hänga på också då :) Skulle vara kul!

2011-01-03 @ 18:06:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0