TUSAN!

Det var inte så krångligt att göra Macarons som jag trodde.
Dock är dom ju inte klara så vet inte hur dom blir. Men
själva ihopvispningen och det. Tog inte så lång tid som jag
trodde det skulle göra.
Det som var jobbigast var att sikta florsocker! :P För det skulle
vara så mycket och hade sån liten sil och den var så klumpig.
Men blev klar tillslut.

Dock tror jag att jag gjort dom för tunn :/ Om dom inte sväller
i ugnen då?! Men det har jag svårt att tro när det inte är nå
bakpulver eller nått i dom. Men men :) Kan ju bli god ändå! :)
Smeten blev god iaf! haha :) Smakade som såndär nötkräm
ungefär! :D

Näe, ska vika lite tvätt nu. Sedan åka och hämta vågtången
hos Therese så jag kan göra mig klar i tid :P Och kolla om hon
har vaniljsocker så jag kan göra efterrätten utan att åka på ica :)

Gott nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0