VANLIG VARDAG IGEN!

På juldan blev det bergegårn som vanligt :) Mia kom hit och
vi gjorde oss i ordning sedan gick vi till Magda och Peter och
spelade lite "med vilda gester", haha det är ju så kul! :) Sen
tillbaka hem till oss där grabbarna var.
Sen blev det en kväll med mycket dans! Skoj skoj skoj! :)

Dan efter spenderades i sängen hela dan, så sjukt trött! Inte
så värst dålig faktiskt, konstigt nog?! :P Bara lite pannknack
annars mådde jag prima! Jag som alltid ligger och håller på
grinar ihjäl mig för jag mår så illa :) Kanske för att jag hällde
i mig mer vatten än jag någonsin gjort innan jag hoppade i
säng ;) Mitt recept mot bakfylla: Vatten vatten vatten och vatten! ;P
Åkte på statoil och hyrde 3 filmer. 3 filmer i 3 dygn 99 kr ;)
Ena var "Valhalla rising". Och herregud vilken sjuk jävla filmjävel! haha :P
Alltså vidrig var den. Var inte så kul att sitta och äta pizza när
man fick se han bita av en bit av någons hals, eller när han bröt
nacken på en, eller när han slog sönder ens skalle tills man såg
hjärnan eller när han skärde upp magen på en och slet ut inälvorna.
Blä! :P Sen hade den ingen handling heller. Fattade ingenting?!
Men måste ju varit den skönaste rollen att spela, Mads Mikkelsen,
eller vad han nu heter, spelar ju stum. Så han har ingen replik på
hela filmen :P Skönt att inte behöva komma ihåg nått :P
Näe, sjuk film! Just de! Pojken i filmen är SJUKT lik Jay Smith! haha :)
Sen hyrde vi Robin Hood och Sex and the city 2 :)




Idag är det vanlig vardag igen och utbildning egentligen. Men jag ville
inte ut och åka i detta väder. Plus att jag känner mig inte så pigg. Åker
väl på nån förskyldning precis till nyår igen antar jag.
Dock var det ju inte så jävligt väder som det såg ut i morse, så nog hade vi
tagit oss in iaf. Men man vet ju aldrig. Lika bra att stanna hemma..

Kommentarer
Postat av: Simone

Fick du inte smset? ;) "De som är insnöade kan läsa truckboken.." haha.

2010-12-27 @ 14:28:10
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, jo. Vid elva halv tolv?! :P Bra att skicka ut det då då! Tur att jag inte åkte, annars hade jag blivit sur om jag fått det smset när jag satt där i iggesund redan ;) haha

2010-12-27 @ 18:13:13
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Coach Outlet

thank you for your post!

2010-12-28 @ 04:35:53
URL: http://www.coach7stores.com
Postat av: Nathalie

Huh ??

2010-12-28 @ 10:56:13
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0