BRÖLLOPSFOTOGRAFEN & SOLSIDAN

Igår gjorde vi hemmagjord pizza, mums! :) Jag var vrålhungrig efter
att ha ätit bara skorpor på dagen. Så det satt fint!
Samtidigt som vi åt kollade vi på Bröllopsfotografen. "Pölsa" var ju med
i den så trodde den skulle vara jätterolig. Dock var den inte lika rolig som
man trott. Men helt klart sevärd, och rolig var den faktiskt också imellanåt :)
"Sussie" är ju också med (haha). Tuva vad-hon-nu-heter. Men shit så konstig
hon såg ut. Hon måste ha gått ner massor i vikt eller nått för hon var inte sig
lik tycker jag.

Sedan på kvällen blev det solsidan. Haha! Det måste vara det roligaste svenska
programmet på länge. Stackars Ove! hahaha. :)

Let's Dance följer jag inte alls i år. Tycker det är skittråkigt faktiskt. Tycker inte
det är nå bra deltagare i år. Alla är så tråkig. En gubbe är ju med som är så jävla
fin i kanten så jag vill bara slå till han! Vet inte vad han heter eller vad han gör,
men har för mig att dom sa att han spela teater??
Och Willy, världens tråkigaste gubbe som tror att han är rolig. Ser dessutom ut som
en liten tomtenisse eller troll. haha :)
Näe, förra året var det mycket bättre med Magnus, Laila och Morgan! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja hon är så söt :) hihi.. första gången hon skrattade riktigt och vi fick med det på FILM =D Weiii

2010-02-27 @ 16:55:29
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, vi kollade också på bröllopsfotografen för någon dag sedan =)

2010-02-27 @ 18:30:39
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0