DRÖMHÅR

Så trött som jag var igår har jag nog aldrig varit! :P Det vart krogen i
lördags igen :) Det var kul!
Men dagen efter gick åt till att sova. Det riktigt sved i ögonen för jag var
så trött! Men det är sånt man får ta! :P

Iaf. så drömde jag att jag hade världens snyggaste hår! :P Jag var blond,
fast inte sådär riktigt blond utan lite mörkblond. Med svarta inslag :) ASsnyggt
var det! Svart i luggen, som jag pratade om att jag ville ha. Sedan var det lite
i längderna också, inte underhåret utan "mittenhåret" haha. Snyggt var det iaf!
Dock så skulle det väl inte se lika bra ut i verkligheten, just därför det är en dröm!
haha.. :)

Sen i natt drömde jag att ett monster jagade oss. Typ som den stora dinousarien
i Ice Age 3. Den där fula.. Så vi var hemma hos mamma och pappa. Och laddade
upp med vattenmelon! haha, om man kastade det på han så skulle det bli en liten
"smäll". Sedan sprang vi genom huset, vi fick liksom smyga under fönstren för att
han inte skulle se oss. Sen sprang vi upp på vinden (jag ville springa genom "rummet
bredvid pannrummet, för att komma ut! men det gick inte dom andra med på).
Sen kom det en kille som också flydde från monstret, han hade en hemlig "hiss" där
på vinden. Så vi skulle åka ner med han, bara det att man fick åka två och två för
den var så ranglig. Så jag åkte först med han. Och när vi kom ner sprang han bara
därifrån så jag blev själv! Åsså hör jag hur "monstret" kommer. Då är det en helt vanlig
tjej
!?!? :P haha, fast jag var fortfarande rädd för henne, och kastade vattenmelon, men
inget hände..
Aja.. knepigt! haha, slutade iaf. med att hennes föräldrar kom och hämtade henne! haha :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Haru spela för mycke tvspel?

2010-02-22 @ 11:37:24
Postat av: Nathalie

haha, ja kanske det :P

2010-02-22 @ 13:32:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0