HOROSKOP

Jag tycker det är skitkul med horoskop, när det stämmer. Då kan
man sitta och tänka "hur kan det stämma så bra?" men det är väl
stor riskt att det ska passa in på nån i det stjärntecknet, det finns ju
ganska många i varje stjärntecken! :P
Men det är inte lika roligt när det inte stämmer, snarare motsatsen.
Så är det för mig nu. Dom där horoskopen på Facebook.
På dagens så står det att jag ska ta det lugnt efter en par hektiska
dagar. Hmm.. vad har jag gjort som är hektiskt? :P Inte ett skit, det
är just vad jag gjort. INGENTING! Stämmer icke! :P
Sedan kollade jag på veckans horoskop och där stog det att jag har god
lycka rent ekonomiskt. Mm, visst.. Jag är helt pank och har inte haft såhär
lite pengar kvar på lääänge..

Skit horoskop! :P



Idag ska jag åka ner till sörfjärn och hjälpa till att bära in jukeboxar åt pappa.
Till hans 50-talsrum. Undra hur långt han kommit nu? =) Eller om det inte kommit
nånstans alls sen sist jag kollade..
Iaf. så hörde jag nyss på teven att smhi (eller vad det var?!?) varnade alla och sa
åt dom att stanna inne! haha :) Fast det kanske inte var här. Här är det väl inte så
farligt väder nu.
Det jag gruvar mig för är att skotta fram bilen, och att det är punka.. suck! Dock har
det inte varit punka på länge nu?! inte ens minskat lite ser det ut som.. Knepigt det där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0