JÄDRA SKIT!

Har nu suttit och spelat lite Mario, haha! Jag har iaf. klarat den största
bossen och har nu kommit till värld nio. Det var ju kul, förutom att jag
inte tagit alla "stora" pengar på alla banor i ens en värld! :P (har ni inte
spelat detta förstår ni nog inte ett skvatt, men då är ni säkert inte så
intresserade ändå! haha) Så det fick jag börja med, men jag hatar sandvärlden!
Jag dör hela jävla tiden! Maahhh!!! haha.. :) Sen är ju dom där jävla pengarna
gömd så in i helvete också! Och vissa går knappt att ta tycker jag?!
Ja.. Marionörd är jag det :P Ända sen vi var liten så har Mario hängt med.
Jag, simone och Denise dissade till och med stranden på sommrarna för att
sitta inne och spela mario! haha ;) Aja..

Igår ringde Mia och frågade om jag ville följa med hon och Simone på bio och
middag. Men jag är ju helt pank.. Inte pank att jag har pengar men att jag inte
kan använda dom till sånt, utan helt jävla pank! :P På mitt konto finns 49 kr. Om
ens det?! Surt sa räven. Inte blev det bättre när hon sa att dom skulle se
Valentines day heller, den som jag vill se!! =) Plus att jag inte varit på bio på evigheter.
Sist tror jag var runt jul 2005 med tjejerna (amanda, mia, simone, tess. Det var våran
julklapp till varandra :P). Så det är ett tag sedan! :P
Men men, det blir väl fler gånger får jag hoppas!

Ist. satt jag och kollade på Biggest Loser. Jag älskar verkligen det programet =)
Helst finalerna. Det är så kul att se när dom gått ner jättemycket i vikt och verkligen
blivit supersmala.. Att dom faktiskt klarar det, eller ja, dom flesta. Några tycker jag
inte gått ner så mycket?! ;) :P
Jag skulle vilja ha Jillian som tränare! Fan vad skoj.. Eller vilken tränare som helst
skulle faktiskt duga, bara nån som peppar på en och säger vad man ska göra och hur
mycket man ska göra. :)

Näe, nu ska jag se om det finns nått att plocka med, annars blir det nog mer Mario ;)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-18 @ 21:53:21
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0