JOBBIGT..

Nu har jag nyss kommit hem. Har varit in till stan och fått pappren
påskrivna. Sedan åkte jag in till Birsta en sväng också.. Hälsade på lite
Cubus, och guuuud vad jag vill tillbaka! :) Saknar alla tjejerna där :)
Så härliga! Hörde om dom kanske behövde nån till sommaren, men jag var
nog alldeles för tidigt ute :P Men hon skulle självklart skriva upp mig på listan.
Så nu håller jag tummarna! Gör det ni med! För där vill jag verkligen vara :)

Gick även och frågade om extrajobb på lite andra ställen, men näe.. Det är
fullt överallt. Blir så less.. Inte ens nån ide att fråga längre känns det som.
Det är så jävla jobbigt när det bara tar emot hela jävla tiden. "men det kommer
att vända" JA! Men kan det vända nu då för fan så jag får nått jävla jobb nångång!
Jävla piss..

Ska åka in till Hudik nån dag i veckan också med mamma. Ska väl höra på lite
ställen där också då. Men det känns meningslöst faktiskt..
Jag kommer aldrig få ett jobb.. Nu får ni tycka jag är gnällig om ni vill men ni har
ingen aning om hur frustrerande det är! Just nu är jag så jävla opeppad som man
kan bli..

Nästa vecka ska jag till arbetsförmedlingen också. Hoppas det blir något vettigt
sagt/gjort då då. Brukar ju bara vara bortslösad tid att åka dit tycker jag. Man
kommer inte fram till något ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0