JOBBSÖKANDE

Idag har jag gått runt i Hudik och sökt jobb. Ingen framgång men
vad tusan! :P Fick iaf. lämna CV'n på endel ställen, så man kan ju
alltid hoppas. Även fast jag vet till 99,9 % att det inte kommer att bli något.
I vanliga fall hade mitt humör varit på botten efter att fått nej gång på gång.
Men inte idag. :) Jag vet inte varför, jag kanske gett upp? :P
Fast mot slutet av dagen blev jag lite less, mest för att jag blev trött tror jag :P
Men nu kan då ingen säga att jag inte försökt att skaffa jobb iaf! För det har jag
verkligen!

Fyndade även ett par jeans när vi ändå var där :) På Vero moda, eller nej,
Hollywood heter det ju nu. För 100 kr. Och dom satt som gjutet! :) Super!
Även tre "ljusstakar" på hemtex, för 19 och 29 kr, den tredje fick jag på köpet.
Även en ny sop fick följa med hem, är så less på att släpa fram damsugshelvete
när man bara spillt nå flingor eller nått på golvet. Helst vela jag ha en "Swivel
sweeper" (eller hur det nu stavas?!?! :P) Både jag och mamma ville ha en sån,
men vi var nog lite för snål idag :)


I natt har varit en lite rolig natt tycker jag! haha.. Ni vet när man drömmer något
sedan vaknar man och vill inget hellre än att somna och om drömma vidare i samma
dröm?! Men det gör man aldrig..
JO! I natt blev det så för mig, inte bara en gång heller. Jag vaknade ur drömmen och
måste gå på toa, sedan när jag la mig och sov igen så kom jag tillbaka till samma dröm,
typ som att man tröck på "pause" medans man vaknade :P Lite roligt tycker jag :)
Dock kommer jag inte ihåg vad jag drömmde?! Men nått kul antar jag att det var. ;)

Idag har det blivit en del onyttigt också, dock inte överdrivet mycket. Men tillräckligt.
Och när jag gick in på Statoil idag så ville Päran att jag skulle köpa en godispåse. Då
tänkte jag att jag ska köpa en som jag absolut inte är sugen på, bara för att jag inte ska
börja småäta av den sedan! :P Bra där! Så har jag nog aldrig tänkt förut! :)
Jag tycker även att jag börjat få celluliter, fy!! :P haha, Jag vet inte om jag inbillar mig eller
som dom små äcklen är där. Men jag tror det.. Inte roligt! Så nu har jag en till anledning till
att hälla i mig mycket vatten om dagarna. Plus att jag köpt Bodyscrub idag, som jag hört ska
få bort dom. :P haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0