KNEPIGT

Idag har jag åkt med bilen in till sundsvall och tillbaka, men luften är
ändå kvar?! Ser inte ens ut som att det minskat något?! Igår minskade
det ju bara ner till sörfjärn? Knepigt.. :P Men bra! haha =) Måste bara komma
ihåg att fylla på det lite då och då så att det inte blir punka igen :P

Jag handlade även lite på ica maxi innan jag åkte hem. Dock bara lite små
saker. Ska prova på att göra en kycklingcurrygryta idag. Eller ja.. Gryta blir
det väl kanske inte, utan mer kyckling i currysås! :) Mums!
Köpte även bulgur, har aldrig smakat det men tycker det ser så gott ut, sedan är
det ju lite nyttigare än vitt ris :) Så vi får väl se om det är en höjdare eller inte.

Köpte även jordgubbsfil :) Jag är så less på vaniljyoughurt nu, det är så sött på nå
vis. Så jag funderade på vilken fil jag skulle ta och då ser jag jordgubbsfil, och tänkte
att den ska jag smaka :) Fanns även blåbär/hallon, men jordgubben får bli först!
Hoppas den inte är lika sur då, som vanlig fil. Så man slipper ha socker i.. :)

Har suttit på cykeln idag också. Dock inte lika länge som igår.. Vart bara 25 min idag.
Men programmen på teven tog slut och då blir det bara segt! haha, har man nått att
titta på kan 10 minuter kännas som 2 minuter =) Men 1,5 mil blev det iaf. Alltid nått.
Men dom säger ju att cyckling ska ta på rumpan och baksidan låren, men jag känner
bara på framsidan av låren?!? Det är ju baksidan och rumpan jag vill trimma! haha :)
Men men, förhoppningsvis tar det ändå!

Såg just på teven att Grey's Anatomy, Desperate Housewives och alla serier börjar igen
1 mars!! Weho! =) Ska nog kika in på den där sidan där dom visar serierna om dom kommit
upp där :) Brukar vara lite före.
Sen 2 mars börjar det en ny serie, med Courtney Cox Arquette, ni vet Monica från Vänner :)
Den vill jag också se! =)
Och i morgon börjar vinterspelen! haha, det ser roligt ut! Hoppas det är lika roligt som det ser
ut! Gunde Svan såg ut att ha kul iaf! haha =)

Ha det bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bulgur är supergott :) speciellt till kyckling!!

2010-02-09 @ 10:45:05
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0