SKRUBBA!!

Nu har jag nyss skrubbat rent ugnen. Hela jävla ugnen. Och ni ska veta
hur den såg ut innan :P Det var kol längst ner. Skrubbade även av gallret
när jag ändå var igång, både det i mitten och dom på sidorna :) Och även
hela ugnen utanpå och uppe på spisen! :)
Och när jag blir på städhumör kan jag nästan inte sluta! Dock är det bara
köket som fått sig lite städning nu. Plockade bort allt som stått på mikron
(hur fasen stavas det?!?!) massa kryddor och c-vitamin, en bok (??) och
massa mer. Det hävde jag ist. in i skåpet ovanför :) Tummen upp!
Nu vill jag bara ha bort den nedrans lampan som står där! Lampan i fläkten
har ju gått sönder så vi har en vanlig lampa bredvid, vilket inte ser så fint
ut. Den står alldeles framför mikron.. Så då började jag fundera på om det
skulle se bättre ut med en liten bordslampa (eller hur man ska förklara?!)
och ha den ovanpå mikron kanske?! =) Helst av allt vill man ju inte ha nån lampa
där alls, men vad ska man göra!? Vill ju inte laga mat i mörker.
Aja.. Skåpen fick sig en omgång dom med..

Nu väntar toaletten. Handfatet håller sig då inte rent länge här ska jag tala om! :P
Ska nog även springa ner med en tvätt, om det nu är ledigt?!

Kommentarer
Postat av: Elina

Du är duktig du :) Men det är nog lättare att hitta städlust när man har ett eget hem. då vill man ju ha det fint :) Ja det ska bli skit kul, hoppas bara att allt går vägen :) Då får du fan ta dig till frigge å hälsa på :) för när vi flyttat dit är det inte långt kvar tills bäsen kommer :)

2010-02-17 @ 15:45:03
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: Pappa

byt lampan i micron

2010-02-17 @ 23:20:42
Postat av: Nathalie

Va? Varför då? Det är ju inte den som inte funkar, och det hade ju inte spelat nån roll.. Det är lampan i fläkten, och det är inte lampan som är sönder, det är själva knappen..

2010-02-18 @ 07:25:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0