SLUTA! SLUTA! SLUTA!

I morse snöade det asmycket. När jag gick till in (det känns konstigt att
skriva så, men ni förstår väl att jag menar in: i sundsvall?!?! :P)
hörde man hur snöflingorna landade på en och min halsduk och mitt hår
(även fast jag hade luva, längderna hängde liksom utanför, haha) var helt
vit när jag kom fram. Hua!

Det jag vill ha sagt är: Kan det sluta snöa?? Nu ska det snöa inatt också och
hela dan i morrn. Suck.. Vill inte ha nå mer snö, vill ha sommar! Nu får det
banne mig bli en kanonsommar också när det varit sån jäkla vinter! :)
Men på fredag skulle det inte snöa iaf. Bra! För då ska mamma åka till stan.
Då får hon så lov att luncha med mig också! haha :) Kul att ha nån att prata
med som man känner riktigt. På Cubus kom ju Therese in lite då och då och
pratade, det var roligt! :) Aja.. mammsen ska nog stanna tills jag slutar också.
haha :) Så jag kan åka med henne hem och slipper sitta och vänta på skitbussen.



Föresten: Nån som haft en såndär "jobbcoach"? Har pratat lite med min handledare nu
om vad jag känner och så. Att kanske butik inte är något för mig och att jag inte vet
vad jag vill göra. Så hon frågade om jag ville ha "någon att bolla ideer med". Så jag antog
att det var en jobbcoach hon menade.. Nån som träffat en sån? Är dom bra eller är det
bara bortslösad tid?

Kommentarer
Postat av: Anna, Gnarp

Hej! Jag har haft en jobbcoach. En jättetrevlig tjej som tog mig på allvar. Hon tyckte att det var körkortet jag skulle prioritera och så fick det bli.

Hon ger mig idéer om praktikplatser och jobb att söka och hon lyssnar på mig..



Lycka till

2010-02-03 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0