SÖTSUGET SLÅR TILL

Jag gick in på Alex Schulmans blogg och kollade lite, och vad hade
han lagt ut för bild? JO! En bild på en godisskål, en skål med ostkrokar,
en damsugare, chokladboll och wienerbröd.
AAAaahhh! :P Jag blir galen! Jag är så sjukt sötsugen nu så jag tror jag
blir tokig! Han var sjuk, och då får man tydligen äta vad man vill. Jag vill
helt plötsligt bli sjuk så jag får äta vad jag vill! haha :)

Och den där godispåsen jag absolut inte var sugen på igår, ja.. Den vill jag
mer än gärna sätta tänderna i nu! :P Jag var tvungen att lägga in den i skafferiet
bara för att jag skulle slippa bli sugen varje gång jag går in i köket. Och där
får den ligga kvar. Jag ska inte, ska inte, ska inte, ska inte!!! :P Inte blir det
bättre av att det ligger 3 chipspåsar i skafferiet heller (en halväten 50% mindre
fett chipspåse sen i helgen och 2 påsar stjärnor/hjärtan) Men nej nej neej! :P
Nån måtta får det vara! Det är nog bara för att jag är en aning hungrig.

Det är nu jag behöver god frukt. Apelsin är mycket gott. Men jag vill inte köpa det
här i Gnarp. Inte när dom är som dom är just nu iaf. Helt mjuk! Usch!

Näe, får ta mig en hårdbrödmacka med grillkrydda tror jag :) Det är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0