VILKEN FLOPP

Igår kväll kom Therese hit en sväng :) Som vanligt med nå gotta.
haha :) Hon hade godis och chips med sig och jag hade också godis
och chips här hemma, så vårt lilla bord var fullt med onyttigheter :P
Iaf. så kollade vi lite på Melodifestivalen, och fy fan vad värdelöst!




Trodde det skulle bli bättre nu när dom valde låtarna för låtarnas skull.
Förut har dom ju valt artisterna och "struntat" i hur låten låter.
Men näe, SKIT! Är allt jag har att säga! Hon som sjöng "hot hot hot" var väl
rätt okej faktiskt, hon var väl bäst av dom som var med tycker jag. Men går
hon vidare? NÄE?! Och han som var sist var också rätt bra tycker jag, dock
vill jag inte att han ska representera Sverige. För tråkigt..

Men Ola????? Hur fan kan man rösta vidare den jävla tönten? För det första kan
han inte sjunga, låten var inte mycket att hänga i julgranen heller. Och hur tråkigt
var inte hans framträdande? Helt själv på scen till en upptempolåt och stog så gott
som stilla hela låten. Benen åkte väl upp i vädret nån gång, men mer än så tycker
jag inte att det var.
Näe, OLA SUGER!

Och resten av låtarna var också astråkig. Är det här det bästa Sverige har att komma
med ? Hoppas inte det, jag hoppas verkligen att det kommer någon bättre låt som kan
representera Sverige och VINNA, för engångskull. Eller iaf. komma i toppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0