VILL HA RENT!

Nu har jag plockat lite här hemma, för som vanligt efter en helg
då man är ute på galej så ser det förjävligt ut! Dock har jag inte
storstädat. Men vart så sugen nu när jag kollade på Therese blogg
och hon skrev att hon hade storstädat! haha :) Så jag tror jag ska
ta och damma av lite saker och försöka få lite fint i köket. :)
Det blir ju aldrig riktigt "rent" där, eller det ser inte riktigt rent ut.
För det har blivit fettfläckar på tapeterna vid spisen/diskbänken. Eller
jag vet faktiskt inte om dom alltid varit där, så det kan ju vara någon
annan som fixat dit dom, och inte vi :P Dom har iaf. varit där så länge
jag kan minnas iaf. Ser inte fräscht ut alls. Men det är ju lite svårt att
göra något åt det, om det inte finns nån som vet hur man får bort dom?!?! =)

Men ölkartongerna går att fixa bort iaf! :P Men det känns så onödigt för så
fort man tar bort dom så kommer det nya! haha :)
Har även en stor kruka med plastblommor i köket som jag skulle vilja ta bort.
Men det är bakom den endel av fläckarna är, så tar jag bort den så ser det
bara snuskigt ut! :P Så jag får väl leva med dom tänker jag ;)

Tänkte även baka lite mer idag, men har inte allt jag behöver. Åsså har jag
inte receptet till en kaka jag vill göra. Tror mamma fått receptet av Farmor.
Men goood är den iaf. typ som socker kaka men med nån röra på, med
mandelmassa (tror jag) ovanpå :) Gött! Så får ta receptet av henne nån dag :)

Näe, nu ska jag städa!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0