DAG 2

Kul att vädergudarna bestämde sig för att ha 17 minus igår när jag måste
stå ute och vänta. Både på bussen och för att "in" ska öppna. Fy tusan vad
jag frös!
Men dagen gick iaf. jättebra och alla var jättetrevliga! =)
Mina fötter var lite mör i slutet av dagen, jag tänkte först efter typ halva dan
att vad "lätt" det gått. Alltså inge ont i fötterna och så.. Men så kom det sedan :P

Sen ska jag sitta och vänta på bussen också. Hate it! Sen kommer det nå jävlar
som ska sätta sig och röka, alldeles bredvid mig. Hade sån lust att säga till dom
men man får väl bara nå kaxigt svar tillbaks så jag lät bli..
Sen såg jag en skylt "Vänligen RÖK UTANFÖR busskuren". Stupid!
Tillslut kom bussen iaf. Drygt.. Man blev lite bortskämd med att åka bil varje dag
förut. Så mycket skönare.. Så nån gång ska jag unna mig att åka bil! haha, kanske
på fredag, då är det skönt att komma hem lite tidigare.. ;)

Men när jag skulle kliva av bussen höll jag på ! Då värkte fötterna iaf. sved som
bara den. Så jag var helt slut när jag kom hem.. Så jag uppskattade verkligen att
Päran lagat mat då! =) Puss på han!

I natt har mina ben värkt! eller ett iaf :P Som "växtvärk" som man hade när man
var liten.. Kunde knappt sova för jag låg bara och vände på mig hela tiden för att ligga
skönt..

Dagen igår gick iaf. jättefort! Hade något att göra hela tiden, det gillas! =) Hoppas
det blir lika idag.

Nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Simone

Skojskoj =) Jaa, 18.20 bussen? Dryyyygt, och så kommer den typ 17 minuter över, fast den står därborta och väntar! Kan den inte komma tidigare så man kan kliva på och vänta liksom?

2010-01-26 @ 10:17:58
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vart ska du parkera bilen då om du tar den på fredag? Det är väl p-avgifter inne i stan. Ställ inte till så du får p-böter!!

2010-01-26 @ 11:49:04
Postat av: Nathalie

Simone: Jaa, precis! Inte vill man stå inne och vänta heller när man stått precis hela dan! haha. Jag vill sitta!! :P



Pappa: Nääe, jag betalar väl till sex. Är inte så jäkla dyrt.. sist fick jag stå 3 timmar för en tia :P

2010-01-26 @ 19:41:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ställ dig i p-huset då, där man drar kort, där är det billigast...

2010-01-26 @ 20:50:34
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0