FIX

Nu har jag bytt ut lite blommor och planterat om en, har även häft upp
dom nya gardinerna :) dock var dom för lång, så jag måsta lägga upp dom.
Fast det var lätt, när det bara var att stryka upp dom! Fiffigt! :)

Här kommer lite före och efterbilder. Det blev mycket bättre, känns jättemysigt
här nu! haha. Känns lite "strandigt" eller som en jungel! haha. Jag är inte van
vid så levande blommor! haha. Och gardinerna släpper in jättemycket ljus så det
är skönt! Åsså är dom lite beigeaktika (sand :P) Dock syns det inte lika bra på
bilderna, hur mysigt det är. Men jag njuuuter nu! ;)


Före/
Efter



Före/
Efter


Före / Efter


Nu vill jag bara ha nya gardiner till köket, tänk vad mycket ett par gardiner gör!
Men hittade inga bra på Ikea =/ Men mamma skulle kolla om hon hade några hemma,
eller nått tyg att sy av :)

Nu väntar jag på att Mian ska komma hit och hälsa på. Ska nog äta nått innan, är ashungrig!

Kommentarer
Postat av: Therese

jo jag ser ljuset!! :D den första efterbilden syns det precis tkr jag! :) mysigt!

2010-01-13 @ 11:39:00
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det blev mycket mysigare nu än förut tycker jag :)

2010-01-13 @ 16:04:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0