FÖRSTA DAGEN

Idag är första dagen på praktiken :) Hoppas det går bra!
Dock kom jag på igår att jag inte har några pengar till busskort?! =/ Trodde
jag skulle få pengar förra veckan men näe?! Det har alltid tagit 2 veckor efter
att man skickat in papprena.. Men men?! Får väl dom denna veckahoppas
jag. Fick låna av Päran tills vidare ;)
Sen kom jag på nästa problem.. Min mp3 funkar ju inte?!?! Åka buss utan musik,
fan vilken pina! Dock känns det onödigt att köpa en ny.. Men men, hoppas det inte
är några jobbiga jävlar på bussen då.

Men jag skulle ljuga ifall jag sa att jag inte skulle vilja ligga kvar i sängen! :P Är
ganska trött! Men så ska jag ju envisas med att kliva upp flera timmar innan jag
ska åka också :) Bara för att jag ska vakna ordentligt och ta det lugnt!

Mina stackars fötter kommer nog lida ikväll! haha. Dom är inte van längre att gå
hela dagarna. Dom sista veckorna på Cubus kännde man knappt av nått i fötterna
tycker jag, i slutet av dan. Men nu kommer det nog bli en pina! :P Hoppas jag får
fullt upp hela dagen så jag inte hinner känna efter ;)

Näe, nu ska jag äta en ordentlig frukost och kolla på Vakna med the voice!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Nathalie, vill du hjälpa mig att göra en header till min blogg? :) Jag har börjat blogga igen (idag) men den ser ut som skit. Kan jag skicka några biler till dig på mailen, så kanske du vil hjälpa mig? plz :P pusspuss

2010-01-25 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0