FREDAG IGEN!

Jag kan verkligen inte gå utan halsduk på vintern, det går inte. Minsta
lilla vindpust och jag får ont i halsen. Igår när jag satt på cykeln så
"raspade" det i halsen på mig när jag andades in. Känndes lite svullen också..
Men tänkte inte så mycket mer på det. Men i natt vaknade jag och halsen
värkte. Nu gör det inte ont med känns svullen.. Suck! Glöm inte halsduken!
Den ska alltid vara på!! :P

Idag ska jag ju in till Sundsvall för att träffa butikschefen för en viss butik :P
Tror ni inte jag drömde om det inatt då? haha.. Åsså var jag i stan lite tidigare
och hon frågade om vi inte kunde ta "Mötet" på engång. Visst, sa jag. Jag måste
bara hem och hämta papprena. Men det tar ju ett tag att åka till gnarp och tillbaka.
Och när jag kom hem så ska allt strula, hittar inte pappren och jag ska hålla på
och byta kläder?! och Månsan kan inte bestämma sig om hon ska vara ute eller inne!?
(ja, hon bodde tydligen hos oss då :P haha) Och när jag ska ta på mig skorna så
får jag inte på mig dom! åhhh! Så jag kom inte iväg förrens vid sex på kvällen och
vi skulle ha träffats klockan tre :P Uscha! Vad betyder den drömmen ? ;)

Sen igår så fick jag ett sms "Vi vill bara påminna dig om din nästa kontakt med
Arbetsförmedlingen, imorgon 22 januari klockan 11.00" MEEEEN! Ja, det hade jag verkligen
glömt bort! :P Så snabbt iväg med ett mail till Marie att jag inte kan komma. Eftersom jag
ska vara i sundsvall klockan tio och prata med henne, så hinner jag knappast till hudik till
11.00 :P

Näe, nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Simone

Oo, lycka till! =)

2010-01-22 @ 11:10:32
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tackar, det gick BRAAA! :D

2010-01-22 @ 11:46:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0