FRUSTRERANDE

Igår åkte jag och Mamma in till Birsta :) Jag vet inte vad det var
med mig men fy tusan vad trött jag var påväg in. Kunde knappt
hålla ögonen öppna. Så jag tog en lite powernap! ;)

Vi började med att gå på Arken zoo. Mamma skulle köpa lite leksaker
till katterna, som dom kan leka själv med. Allihopa har varit så leksjuk
den senaste tiden :P
Och guud vad jag vill ha en katt! haha, jag skulle köpa så många fina
saker till den/dom :D haha!
Medans vi ändå var där kollade vi lite på djuren också. Älskar att gå i
djuraffärer (om det finns djur där dvs). Fast dom första djuren tycker jag
inte om. Det första vi såg var en orm! Usch! Sedan var det några grodor
också, dom var ju helt okej, men sedan kollar man upp och där står en ödla
alldeles vi glaset och glor på en! hahaha, jag blev lite rädd för den! :P
Fiskar måste vara det tråkigaste att kolla på :P Dock vill jag ha en guldfisk! haha.
Sen var det kaniner, råttor och möss och sånt :) Sååå sött! Iaf. kaninerna! haha.
Och tillsist fåglar, en satt och pratade med oss hela tiden! haha. Fanns även
sånna fåglar som vi hade förut, eller vi hade ju en. "Fågeln" hette han! haha :)
Han kommer jag ihåg, han fick en knöl under vingen sen dog han :( :P
Aja..

Sedan fortsatte vi till IKEA. Och tusan vad jag vill ha saker, men efter att man
funderat lite "Nääe.. jag skiter i det nu. Tar det en annan gång" till allt :P
Men ändå vart det en femhundring när jag skulle betala =/ Men hade presentkort
på 200 också :) Så det blev bra! Man tycker att man bara köper billiga saker men
ändå blir det dyrt :P Man kanske plockar på sig lite för mycket ;)
Gick upp och fikade sedan fortsatte vi till Birsta City. Jag började leta praktikplats.
Men FY FAN! Ingen tar emot, blir så jävla irriterad! Var ju fan överallt, inredningsbutik,
klädaffärer, skoaffärer, "sminkaffär" (eller vad man nu säger) Men NÄE! Ingen!
Eller en butik ska jag ringa till idag för butikschefen var inte där igår.
Men fy fan vad irriterad jag blev, så jävla frustrerande! Spelar ju ingen roll hur mycket
man försöker, man får ju inget för det iaf. ÅHHH!
Jag kommer aldrig få ett jobb....
Aja..

Nu ska jag planera om lite blommor som jag köpte igår :) Och byta gardiner. Ni får kanske
se nå resultat sedan :)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0