FULPERIOD

Just nu har jag en period då jag hatar min kropp! :P Usch. äcklig och fet
är vad jag känner mig.. Magen står ut som världens jävla ölmage.. och låren
ska vi inte ens prata om.. usch usch usch!!
Men men, vad ska man göra?! :P Äta nyttigare, jo tack.. Men fan.. det är svårt!
haha :) Fast jag tycker ändå att jag blivit bättre.. Förut åt man alltid något onyttigt
nästan varje dag. och nästan alltid chips och dipp på helgerna, men det äter vi inte
alls ofta nu.
Sen blir jag less också om jag inte ser resultat på engång.. Så då känns det inge
roligt. Då börjar småätandet igen.
Dock nu när jag har praktik så blir det inge småätande. Bara frukost, lunch och middag.
Inge mer eller mindre..

Sen har jag funderat länge på att ta ut min navelpiercing. Känns inte lika "fint" längre!?
eller jag vet inte.. inte på mig iaf. Sen finns det knappt några piercingar och köpa
som ser fin ut. Nu finns det ju bara sånna där färgglada bollar och det gillar jag verkligen
inte
! Men ändå vågar jag inte ta ut den ifall jag skulle ångra mig sen.. Fast nu vet jag
inte hur lång tid det tar innan hålet växer igen, men det känns som det gör det fort! haha.
förut när jag bytte som skyndade jag mig jämt, haha! ;)
Tog ut den igår efter att jag duschat och shit vad konstigt det ser ut utan!! :P Naket på
nå vis. Sen tycker jag min navel sitter så högt upp på magen?!?! :P
Men det har blivit så lite hud mellan också och högst upp ser man nästan staven genom
huden?! =/ Så tunnt är det där..
Sen skulle det vara skönt att slippa oroa sig att man ska fastna och riva ut den i allt.
T.ex. om jag och Päran "busar", haha. Då är jag jämt rädd att den ska rivas ut, ifall han
har skärp eller nått på sig som den kan fastna i.. huvva!
Men jag hävde tillbaka den igår iaf :P Riktigt än kan jag inte skilja mig från den. Skulle vilja
ha en fin mage först!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men precis dom funderingarna har jag haft med, på att ta ut den, men lika orolig jag också att jag skulle ångra mig. Får se vad man hittar på!! :P

2010-01-29 @ 10:20:27
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa.. Man vill göra det på ett sätt men endå ha den kvar! haha. Vi får göra det tillsammans och stötta varandra genom allt! hahahaha ;D

2010-01-29 @ 19:16:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Precis, de får bli så, så kanske de går ;P Hahah!

2010-01-30 @ 14:51:08
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0