FY TUSAN VAD TRÅKIGT...

Tror ingen kan ha tråkigare än jag nu. Har suttit inne precis hela dagen.
Dagens höjdpunkt (hittills) var att prata med Mia på msn :P Då får man sig
alltid ett gott skratt.
Jag måste verkligen skaffa mig något att göra.. Ska bli så skönt med praktik
nu så ni förstår inte! Ska bli så skönt att göra nått om dagarna. Nog för att det
är skönt att vara ledig och hemma, men är man det för länge så blir det bara
långtråkigt!

Har även bakat kakor idag igen, Bondkakor ;) Men dom vart inge bra?! Dom var
liksom inte klar. Men hade jag haft i dom längre så hade dom blivit bränd känns
det som. Ändå hade jag i dom mycket längre än man ska och mycket längre än
sist jag gjorde dom?! =/ Tänkte ifall att det var för att jag inte hade "vanligt" socker
i dom?! Det var slut så jag fick ta rörsocker. Men det kan väl inte göra sån skillnad
eller?!? Aja.. Dom går väl att äta ändå får jag hoppas :P
Om inte annat så fick jag lite att göra idag iaf :P

Näe, nu ska jag vika tvätt (Wohoo....suck!) och sedan ta mig en dusch och HOPPAS
på att det händer nått kul senare..!

Kommentarer
Postat av: kulturella

bara i dag....nå ja...

2010-01-23 @ 20:00:58
Postat av: Nathalie

men kan du ge fan i och komentera!!!

2010-01-23 @ 20:38:57
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Hahahaha, jag smäller av!

2010-01-24 @ 00:01:32
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0