GÖTT MED MAT!

Ungefär en timme innan det var dags för mat (ja, vi äter samma tid
varje dag :P iaf. på vardagarna) så blev jag vrålhungrig! Men nu måste
jag skärpa mig! Jag kan inte gå och äta hela dagarna! haha. Så jag
plågade mig själv att vara hungrig tills det blev middag. Och guuud
gott det var då! :) Vi åt snitzel och potatis. Och kokta grönsaker, mums
det bara smälter i munnen! :) Jag hade velat ha mer! haha, det brukar
jag aldrig vilja med "vardagsmat". Gott var det iaf!

Nästa vecka har jag planer iaf :) Therese ska ju lära mig åka slalom, så
nästa vecka blir det nog en tripp till hassela. Usch, jag börjar nästan bli
lite nervös! haha! :) Men förhoppningsvis kommer jag hem hel igen :P Och jag
hoppas det är så roligt som det ser ut, och att jag inte skämmer ut mig. Fast
det är jag 99,99 % säker på att jag kommer att göra! hahaha :D

Sedan ska jag in till Sundsvall för att fortsätta min jakt på praktik. Helst
av allt vill jag ju ha ett jobb, men praktik är ju ett bra sätt att "få in en fot" :P
Har skickat iväg två ansökningar till 2 jobb iaf :P Dock förväntar jag mig inget
av det, så jag fokuserar på praktiken. Men denna gång blir det i stan, om nån
tar emot dvs. För jag har ju frågat på så gott som alla ställen i birsta (iaf. där
jag vill vara) Så vi får väl se hur det går! :) Håller tummarna, dock vet jag inte
vart jag ska fråga först, haha. Jag vet inte vart jag helst skulle vilja vara.
men det löser sig det också! :) Det skulle vara så skönt ifall det var nån som
tog emot där i stan, annars blir det väl Hudik =/ Känns mindre roligt :P Dock
har dom bättre tider, men det spelar ju ingen roll ifall man bara har praktik.
Aja..

Nu ska jag ta mig en dusch! Har cyklat idag igen och jag tycker bara det blir jobbigare
och jobbigare
, ska det inte bli lättare och lättare?! :P Dock så sitter jag ju längre för
varje gång så kanske därför :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0