LÖRDAGSMORGON

Igårkväll fick jag bekräftat ännu en gång att det är omöjligt att sova
ifall Pär inte är hemma. :P Det går helt enkelt inte.. Vaknar varje
halvtimme nästan.. haha, men så fort han kommit hem och landat i
sängen somnar jag som en stock! :P

I morse åkte han iväg och pimplade så jag klev upp och satte mig
på cykeln ett tag. Kollade på Biggest Loser medans. Men så blev det
reklam och då tappade jag suget.. Kännde verkligen att jag orkar inte!!
Men jag försökte tvinga mig själv men näe, det gick inte..
Fast när programmet började igen så åkte cykeln fram igen! haha. Bra
program! Så nu har jag svettats lite också ;)

Har ingen aning om vad jag ska göra idag.. Är rätt trött faktiskt! Ska nog
ta en powernap efter att jag har duschat! :) (Om jag inte piggnat till tills dess
då dvs) Mitt hår behöver verkligen tvättas. Är som svinto, jävla hårspray!
Skulle behöva en klippning också tror jag.. Är sugen på att färga håret ett steg
närmare den färg jag vill ha också :P Men jag är inte sugen på att lägga ut
pengar på det.. Det är ju så dyrt. Näe, vet inte om jag ska skita i att färga
denna gång och bara ta en klippning kanske. aja..

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0