NU SKA DET SYS!

Jag åkte in till stan idag ändå :) Funderade på att ringa ist. men tänkte
att det är ju alltid bättre att komma dit personligen (dock ringde jag ju
till Cubus, så det kan ju sluta bra ändå :P) Så jag åkte iväg och gick på
ett ställe, nästan det enda stället jag kunde tänka mig faktiskt :P Eller ja,
det ställe jag helst vill vara på.
Jag fick lämna CV men hon hade en praktikant nu och sedan skulle hon
träffa två till. Så det känndes lite surt.. =/
Så jag gick vidare till ett annat ställe men butikschefen var inte där just då
så jag skulle komma tillbaka senare, men ska jag vara ärlig lät det inte riktigt
okej med henne?! :P Lät lite negativ.

Så jag gick på Ohlssons sålänge och kollade på tyg :) Var ute efter ett
leopardfärgat tyg och vad finns inte bland "stuvar" om inte ett sånt?! :P Dock
var det inte ett sånt jag tänkt, utan det var mer genomskinligt med lite gulaktiga
leopardfläckar :) Fint tycker jag. Det ska jag nog sy ett långt lössittande linne av :)
Och sedan hittade jag ett fint brun/beige/guldaktigt tyg :) Också fint! Får se vad
det blir,  klänning var min första tanke och ha med båda tygen. Vi får se vad jag
knåpar ihop :) Men jag var ju så dum att inte köpa nån sytråd som passade! åh!
Så jag får börja nån annangång :)

Ja, iaf. när jag står och sliter i alla tygbitar så ringer telefon, trodde det var Päran
eller nån. Men icke, ett nummer jag inte kände igen. Då var det från den första
butiken
jag var till!! :D Och hon frågade om vi kunde träffas på fredag, och självklart
kan jag det! Så vi får väl se hur det går?! :) Jag håller tummarna, gör det ni med ;)
Men jag ska inte förvänta mig nånting eftersom hon hade två till som hon skulle träffa.
Men hoppas hoppas hoppas!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0