NYÅR

Nyår firades hos Therese och Andreas :) Det började med middag
som bestog av helstekt fläskfilé, potatisgratäng och väldigt mycket
vitlöksbröd! haha :) Men det är så gott så det kan det aldrig bli för
mycket av :)
Det blev lite lite mat, men jag blev väldans mätt ändå! Och gott var
det
!
Till efterrätt vart det pannacotta, vilket också var gott. Men långt ifrån
lika gott som förra årets efterrätt, sorbet i champange :)





Efter maten hade vi lite lite att göra, haha. "Jahapp!?" :D Men då åkte
spelen fram, dock var inte det heller lika roligt som förra året. Det är
nog roligare ju fler folk man är :)
Efter spelandet så startade jag och Therese igång Sing Star, efter lite
om och men :P Och det var roligt! Efter ett tag kom det fler folk, bland
annat Simone och Denise som "joinade" oss med sing star. Körde nått
partygrejs så man var lag :D Det var kul !!
Och helt plötsligt så var klockan 23.50 och vi begav oss ut för att smälla
raketerna.
Mycket bättre än förra året! Vilket bevisar att det inte behöver vara dyrt
för att vara bra! Förra året så la ju alla ihop pengar till en dyr "låda" som
var över på 1 minut ungefär.. Tråkigt! I år höll det i lite längre :)





Dagen efter snöade det ju för fullt, och vi skulle åka och hämta min bil. Men Pärans
bil vägrade starta. "Då får vi ta skotern" Nej nej nej nej! Var det enda jag tänkte! haha.
Sedan när vi gick ner till garaget så säger Pär "den där högen ska vi över!" och pekar
på världens största och branta snöhög. Help! :P Så när jag satte mig på skotern sa jag
"Snälla kör inte över snöhögen!!" haha. Och det gjorde han inte, tror inte han tänkt göra
det från början heller.
Men fy fan! Det gick ju inte att köra, man såg inte ett skit och jag kunde knappt andas
för snön flög i ansiktet hela tiden, så jag undrar hur det var för Pär som satt längst fram.
Snön var liksom för "luftig" :P Och jag hatar att åka skoter, jag är så fruktansvärt rädd!!
:P Själva framdelen flyger ju bara! Hua!
Sen när vi var så gott som framme kör vi fast. Sen Pär fick köra ut bilen från gården för det
var fullt med snö! Men tror ni inte jag kör fast ändå ute vid vägen? jo! haha :D
Men hem kom vi iaf. :)

Kommentarer
Postat av: Therese

alltså varför skulle jag göra dom där minerna?? (utomhus) och mitt hår blev bara fulare och fulare ju längre kvällen gick, till slut var luggen helt rak och full med hårspray så jag fick så lov att sätta upp den... :/ men kul var det! :) kvällen alltså :)

2010-01-02 @ 19:19:15
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja jag frågar mig samma sak om förra årets bilder som du tog! haha :D

Ja, mitt hår var ingen höjdare det heller..

Ja, det var kul! =)

2010-01-02 @ 19:25:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Men haha! Älskar Therese's gap! Haha XD

2010-01-02 @ 19:32:57
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha :D

2010-01-02 @ 20:26:44
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0