NYTT ÄR INTE ALLTID BRA

Näääe, jag tycker inte om nya utseendet på bloggen (när man loggat in).
Tycker det var bättre förut..
Aja! =)

Skönt med helg iaf. Mina fötter är helt slut, mina stackars trampdynor är helt
ömma. Nu när jag går utan skor här hemma så gör det fruktansvärt ont mot det
hårda golvet! :P Och ska även bli skönt att få sova ut i morron. Jag hatar alarmsignalen
fruktansvärt mycket!! :P Tänk om man kunde få hit mamma att väcka en som när
man var liten! :P Fast det är väl alltid jobbigt att bli väckt, men mycket hellre av mamsen
än av ett äckligt pipande skitljud!! ;D

Idag har det iaf. varit fullrulle! Det gillas mycket! :) In i provrummen, kommer ut med en
hel hög med kläder som ligger kvar. Hänga ut dom, in i provrummet igen, ut med en lika
stor hög igen! :D Man vet nog inte hur mycket jobb det faktiskt är att jobba i butik om man
aldrig gjort det. På måndag tror jag att jag ska ha stegräknaren på mig och se hur mycket jag
går varje dag. Det blir ju en hel del när man går i 8 timmar (eller ja, 7 om man inte räknar med
lunchen, men det är ju risk att man springer en sväng i affärer då också ;P).

Igår åt vi pizza, vilket resulterade i att vi inte fick någon matlåda idag. Jag som inte hade det
igår heller, eftersom jag skulle luncha med Amanda (som fegade ur och vågade sig inte ut i
snöovädret!!! :P) Jag ville ha nån mat med mig, har inte råd att äta ute så mycket. Synd att
ikea inte finns i stan! :P Så hade jag kunnat köpt min vanliga lunch som jag gjorde när jag var
på Cubus; Två korv med bröd + en chokladkaka för endast 16 kr! haha :D
Men jag klev upp och lagade mat på morron idag ist! :P Det vart kyckling och ris, det sköter ju
för det mesta sig själv så jag kunde ju göra mig i ordning och så medans. Men sen när jag ska
göra sås så upptäcker jag att den är slut! ÅÅH! TÖRMAT! :P Men det gick ner ändå och mätt blev
jag :)

På måndag har jag bestämt att nu får det vara nog! Nu ska kulmagen och fetlåren BORT! BORT
BORT BORT
! En gång för alla. Då ska jag fan i mig inte stoppa i mig nått onyttigt i onödan. Jag
måste kunna säga nej till godsaker! haha. Hur många gånger har jag inte sagt det då?! :P Men nu
jävlar! För engångs skull skulle jag vilja gå i bikini på sommarn utan att skämmas och dra in
magen! :P Fast jag orkar ju inte direkt sätta mig på cykeln när jag kommer hem klockan sju! :P
Då är man ju helt slut, men jag tror det är godsakerna som är boven. Åsså rör jag ju på mig mycket
under dan ändå.. Så önska mig lycka till och håll tummarna att jag klarar mig utan sötsaker!

Aja, nu har jag hoppat från ditten till datten så ni fick läsa lite av varje! haha. Nu ska jag ta mig
nått att äta. Har inte ätit något sedan lunchen (klockan ett). Så jag börjar bli lite småhungrig..

Kommentarer
Postat av: kulturella

men det var i går det...

2010-01-30 @ 08:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0