PROPPMÄTT!

Usch, vi har ätit pizza idag. Hemmagjord, otroligt gott men jag får
dåligt samvete :P Fast hade jag inte stoppat i mig allt annat skit idag
så så hade jag nog inte det, men jag tror det blivit lite för mycket
onyttigt idag =/ ;P
Att jag satt på cykeln idag känns lite onödigt alltså! haha.

Päran är och skruvar ikväll så jag hade tänkt kolla på Let's Dance :)
Ska jag vara ärlig så är det mest pga David Hellenius som jag vill se, haha.
Han är ju så rolig! Undra vem som blir min favorit i år då, förra året var det
ju Magnus Samuelsson. Och han är det inte lätt att klå! ;)
Missade ju förra fredagen när det blev lite partaj ist för tv-tittande :)



Dock är jag väldigt sugen på att hitta på nått! Hoppas lördagskvällen har
något kul att bjuda på! :D


Kommentarer
Postat av: Therese

vi åt oxå pizza idag, fast köpt... :)

men tänk om du inte hade suttit på cykeln, då hade du ju inte förbränt ngt alls och bara ätit på dig idag. nu kanske du brände bort det du åt eller iaf. en del av det... :)



Men när hellenius är ju en jävla fjant bara, det är sällan jag skrattar åt han, tkr han är så töntig på ngt sätt och jag vet aldrig när han är seriös och inte... haha!

2010-01-15 @ 18:52:44
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag vet. Så tänker jag med! haha :) Bättre än inget alls ;)



Joo, han är ju skitkul! :P Helst när han ska skämta med Tony, haha! :D

2010-01-15 @ 19:09:58
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

okej då, haha, jag hade glömt bort hans roliga kommetarer haha, men när jag tänker på han så tänker jag bara på då han var med i hey baberiba och där var han bara fjantig hela tiden, :)

2010-01-15 @ 20:49:01
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

claudia hade ju en såndär hatt ja beställde till en photoshoot förresten :P

2010-01-15 @ 20:49:45
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0