P.S I LOVE YOU

I morse när Päran åkt iväg var jag pigg och kännde inte för att
somna om, och tycker inte om att vara vaken när det är kolsvart ute!
haha! :) Så jag tryckte igång en film, "P.S I love you". Alltså kan man
verkligen kolla på den filmen utan att grina? Nej skulle inte tro det!
Jag satt med en klump i halsen genom hela filmen! Så bra, men så sorglig..



Nu har jag iaf. klivit upp och ska väl snart äta nån frukost hade jag tänkt.
Dock mår jag illa =/ Varför vet jag inte.. Jämt när jag börjar må illa är jag
rädd att det är magsjuka. Jag hatar magsjuka! Var väldigt längesen jag hade
det nu och jag hoppas jag aldrig mer behöver ha det! haha :P
Men det är nog för att jag har legat vrålhungrig och kollat på filmen, och är
jag hungrig för länge börjar jag må illa.. Dock inte på detta vis, nu känns det
som jag ska spy när som helst =/
AJA!

Vet inte riktigt vad jag ska pyssla med idag.. Men nått finns det väl alltid att
göra :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Simone

Åååå! I love it =')

2010-01-15 @ 09:20:00
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Me to!! =)

2010-01-15 @ 09:42:33
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0