SKITSNÖ!

Jag är ganska glad ändå att jag slipper åka bil nu. Fy tusan och skotta fram aset
och sen åka i detta väder. Näe, då är det ganska skönt att hoppa på en buss
och låta någon annan göra jobbet! ;)
Men jag ser inte fram emot att stå och vänta, igen. Och idag är det ännu värre än
igår! Hua!
Och busschaffören igår hem var då inte försiktig iaf!! Körde som en jävla galning.
Jag var helt säker på att han skulle glida förbi infarten vid Q8. Och sedan där jag ska
av så full fart och sen tvärnit! Förstå att det kan vara halt! Näe, ibland tycker jag
busschafförerna är lite läskig.. :P

Igår hade jag ont i fötterna precis hela dagen. Uscha! Det var inte skönt! Kan
fötterna vänja sig snart?!! :P
Idag har jag iaf. en "lunchdate", men Amandis! :) Inte kusinen utan gamla
klasskompisen ;P Var ju ett tag sedan vi träffades så varför inte, nu när vi ändå
är i samma stad?! =)

Igår när jag kom hem åkte vi och handlade. Sen göra mat efter det och när vi ätit
och allt var klart var klockan halv nio! Då hade jag inte duschat heller. Man hinner inte
göra något om dagarna nu.. Skulle behöva tvätta och städa. Så det får väl helgen gå
till att göra :)

Ha en bra dag i snöovädret allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag vet, jag hatar att åka buss på vintern! vare sig det är snöoväder eller inte, dom kör ju som nå jävla idioter! nä då kör jag hellre själv då jag har kontrollen! :)

2010-01-28 @ 09:33:37
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar.

Tack så hemskt mycket! :) Ja, vi är mitt uppi att "komma hem" fortfarande. Och nu när amningen börjat fungera (äntligen!) är jag mitt uppi en explosion av hormoner vilket är lite mindre kul.

Men ni är välkomna så fort vi börjat komma in i vardagen! :)

Tack än en gång!

2010-01-28 @ 18:05:48
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vårt altantak rasade in i går natt.

2010-01-29 @ 11:03:55
Postat av: Therese

men du blev ni väl rädd va?? hoho!

2010-01-29 @ 13:44:03
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Pappa: Vaaa?!?!?! Klantarslen! Ni måste ju skotta av taket ju! :P Men då får ni göra till våren iaf, haha ;)

2010-01-29 @ 19:17:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0