SNÖOVÄDER

Denna dag ser jag inte fram emot att stå och vänta ute. Fy tusan!
Det ska ju bli snöoväder idag =/ Inte kul! Bussen kommer säkert vara
försenad också, både dit och hem. suck.. Eller så kör den i diket eller nått
liknande. Skulle inte förvåna mig. Tycker inte att busschafförerna brukar
vara särskilt "försiktiga" när det kan vara halt.. ¨
Så vi får väl se om jag ens kommer hem idag?! ;)

Igår var jag död sista delen av dagen. Mina fötter gjorde så jäkla ont alltså!
Det var nästan så jag började svettas för det gjorde så ont! Så idag tänkte jag
ta ett par andra skor, nämligen converse, men då ska det ju snöa. Då blir jag
ju dyngsur i dom skorna.


Näe, nu ska jag gå och plocka lite i köket innan det blir frukost! :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ta med dig conversen och byt där då =)

2010-01-27 @ 11:53:56
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag tänkte men hann inte! Tänkte ta conversen ändå för det snöade inte i morse. Men precis när jag ska gå till bussen ser jag att det snöar så då skyndade jag mig bara att byta skor och springa iväg! :P

2010-01-27 @ 20:31:37
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0