STÄDAT, GO MIDDAG, TRÖK!

För någon dag sedan kollade jag på gamla kort och såg då ett kort då
päran nyss köpt köksbordet + stolarna. Och jäklar vad tomt det var runt
om :D
Nu har det ju legat massa skit inproppat i hörnen. Min symaskin (även kartongen
till symaskinen stog inproppad under bordet!! :P) + massa påsar med tyg och
skit. Tidningshögar och 2 stora ritblock. Plus mycket mycket mer. Så idag tog jag
tag i detta och städade bort ALLT! =) (eller symaskinen och EN påse med tyg står
fortfarande kvar. Fast under bordet och inte i hörnen. så det syns inte :P)
Fasen vad skönt! Jag har alltid skämts lite för dessa "skräphörn" när det varit nå
folk här. Men nu är dom borta!
Fast det blir ju inte så mycket mer plats för det.. Fortfarande lika trångt att nå
dom innersta stolarna.

Sedan blev det go middag! Helstekt fläskfile och klyftisar :) Gött! Och jag älskar
vitlöksmarinaden! Den luktar sommar och jag vill inte ha nån annan smak än den! :P

Och nu har jag så in i helvete tråkigt så jag tror jag smäller av!!! Fy faaaaaaaaaaan!
Känner bara för att skrika allt vad jag kan, så frustrerande! JAG VILL GÖRA NÅNTING!
men jag har väl bara mig själv att skylla......


Kommentarer
Postat av: Therese

men det heter ugnstekt fläskfilé, när du skriver helstekt tänker jag mig en hel fläskfilé i stekpannan X) haha

2010-01-23 @ 22:42:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jajajaja :P

2010-01-24 @ 11:41:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0