BIO

Förra veckan var jag på bio för första gången på 5 år!! haha :) Kan ju säga att
det har förändrats lite sen sist jag var där ;) Man köper inte biljetter av en människa
längre utan av en automat :P (eller det kanske går att köpa av människor fortfarande?!
jag vet inte) sedan har dom ju flyttat godishörnan. Och det bästa av allt! NYA STOLAR!
haha :D Sist jag var där var dom nå fruktansvärt hårda och osköna. Nu är dom mycket
skönare :) Och mugghållare har dom fått till också. Dock saknar jag det lilla bordet man
kunde fälla upp, eller finns dom fortfarande kvar?? :P
Näe, men mysigt och trevligt var det iaf. :)
Vi såg Knight and day. Tror det bara var jag som tyckte den var bra! haha :) Mia somnade
och Therese tyckte väl att den var sådär. Jag tyckte den var rolig, lite överdriven men
rolig :) Men jag brukar aldrig tycka att filmer är dålig?! haha. Den enda filmen som jag
absolut inte vill se och som jag tycker är den sämsta filmen som någonsin gjorts är
Sin City! Jag och Mia Försökte att kolla på den förut. Slog på och började spola förbi introt.
Men nu var det ju så att det vi trodde var introt var hela filmen. Slog av nästan på engång.
Skit film! :P



Näe, nu ska jag ta min göra min kvällsmacka :) Håller tummarna att allt i kylen INTE smakar
fisk! =/ Päran ska röka fisk i morron och nu ligger dom och gottar sig i ett saltbad i kylskåpet.
Fy sjutton vad rå fisk luktar äckligt!! Spyr av bara tanken.. Usch!

Kommentarer
Postat av: Simone

Är ni knäpp? Sin city är ju apbra.

2010-07-30 @ 08:43:46
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, trök att det är som tecknat hela filmen!! :P Försökte kolla på den men det gick inte många minuter innan vi stängde av ;)

2010-07-30 @ 11:44:19
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0