I DO!

I fredags blev det en liten båttur till Skatan för att äta lite gott :)
Kom inte dit förrens halv tio, då vi först tänkte åka på ett annat ställe.
Men det var så fullt där, plus att det såg ut att vara en resturang för lite
mer "finare" folk. Sedan när vi skulle till skatan var det nästan att vi
inte hittade dit :P
Jag tog iaf. en Skatanmacka. Gött! Det var rökt sik, skagenröra och
kräftstjärtar på. Det skulle vara gravadlax på också stog det, men det fick
varken jag eller Pär på våra mackor?! Aja.. :)
Vart en lugn och nykter kväll, ville ju vara pigg och fräsch på bröllopet dagen
efter.
Men när vi skulle hem så krånglade båten och det slutade med att den fick bli
kvar där och Eddie fick hämta oss :) Så ist. för att åka hem halv elva som vi
var påväg att göra, kom vi inte därifrån förrens halv ett nångång tror jag?! :P

Dagen efter var det ju dags för bröllop! :) Vi åkte först till Therese och Andreas
och hoppade på bussen där som tog oss till bröllopet. Alla var så fina och brudparet
var jättefina! :)
Efter kyrkan hoppade vi i bussen igen och åkte till festen. Det var kul! :D Och god
mat också. Mumma!
Åkte bussen hem till Gnarp också och sedan tänkte vi åka in till sundsvall på Gatufesten.
Jag och Päran hoppade av en sväng här hemma för att byta lite kläder och så.
Även en klappkanon och klåfingrig Simone hoppade av här! haha :D Hittade lite spår
från hennes klåfingerhet(?) i trapphuset dagen efter! hahahaha :D Jag blev lite full i
skratt då faktiskt ;)
Sedan gick vi alla vidare till Loffe, hittade två söööta kissungar som jag lekte lite mer ;)
eller en av dom iaf. den andre fräste bara åt mig :P Men vi kom fort på att det inte var
nån ide att åka in. Onödigt att betala drygt 350 spänn för typ en timme :P Så vi gick
hem och sov ist. :)



På söndagen var det strålande väder, så efter att vi tagit en liten powernap så for vi ner
till stranden för att åka lite båt. Dock åkte vi upp lika snabbt igen för att hämta vattenskotern,
för det var nämligen blankt på havet!
Therese och Andreas kom också ner efter ett tag :) Det är så kul! :D Jag sitter och skrattar
åt mig själv för jag bara studsar och flyger som en vante! hahaha ;D

Och nu måndag och tisdag har jag varit på stranden med Therese (och mamma igår). 
Igår cyklade vi ner :) På vägen ner blåste det ganska kallt, men det var ju skönt då.
Påvägen hem höll jag på ! Fy satan! Ibland kändes det som att det var vindstilla och
jag vet inte om jag inbillade mig men jag tyckte man såg hur värmen "osade" haha :D
Och bromsar var det på mig som bara den!
Jag var sjöblöt i svett när jag kom hem :P Men det var bara att sätta igång och packa lite
saker för att åka till Gårdsjön, Päran åkte dit direkt efter jobbet :)
Gjorde lite mat när jag kom dit sedan målade vi bryggan. Snyyyyggt ;)
Varmt som satan var det där också, så vi tog oss ett dopp! Gud så härligt det var!
Mycket skönare än i sörfjärn :P Var ju 14 grader i sörfjärn och 24 i gåsjön! ;) Vilken skillnad.
Uppfriskande var det iaf :) Vi sov även där, mys! Men nu är jag hemma igen, åkte hem när
Päran åkte på jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha! Vadå klåfingrig?

2010-07-15 @ 20:16:28
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja du pillade på allt och rev upp en hög med kläder som jag strykit och vikt! hahaha ;D Sedan hittade jag ett brev som låg på bordet ute i trapphuset! hahahaha, så roligt ;D ;D

2010-07-16 @ 08:25:57
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Nej! Men gud förlåt! Haha, det minns jag inte ens! Guuud. !

2010-07-27 @ 20:10:17
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ingen fara ;) Var mest roligt för du var så borta! haha ;D

2010-07-28 @ 18:41:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0