LONG TIME NO SEE !

Fy tusan vad dammig min blogg blivit på sistonde! Men det är ju
faktiskt sommar (ja det ÄR fortfarander sommar, jag vill inte tro att den
är slut redan!?!?!) och då har man bättre och roligare saker för sig än att
skriva blogg ;)
Men jag vet hur tråkigt jag tycker det är när inga andra uppdaterar så jag
har något att läsa, så jag får slänga in ett inlägg nu då! :D Det var ju på tiden!

Har haft en riktigt bra sommar hittills iaf. Har spenderat några nätter i Pärs
stuga i Gårdsjön! Riktigt skönt må jag säga! Även fast det inte varit det bästa
vädret så man kunnat ligga och glassa i solen så har det varit mysigt :)


Som ni ser, inte det bästa vädret, men det har varit varmt! och hängmattan har kommit
upp och den är skööööön! :D


Sen har det väl blivit lite småfester här och där och jag tror detta är min sommar
faktiskt. För jag har inte legat helt utslagen dagen efter som jag alltid gjorde förut :D
Tror det är för att jag har börjat hälla i mig vatten innan jag går och lägger mig,
alltså tills det känns som att jag ska spy, så mycket vatten behövs :P Sedan likadant
på morron när man vaknar första gången. Sedan mår man Prima resten av dagen!
Eller ja, man överlever iaf ;)



I lördags skulle vi kika förbi "strandfesten" i norrfjärn. Åkte båt dit och det gick i
snigelfart för det var så stora vågor. Men sällskapet var underhållande så det var skoj! :D
Satt i Joels stuga ett tag innan vi lunkade till "festen". Ingen höjdare tycker jag att det var.
Fjortisfest om man vill kalla det det ;) Så vi försökte fixa skjuts hem nästan på engång.
Aah, tacka vet jag fjortistiden. Som vi alla varit i, varesig man erkänner det eller inte ;)
Fast nu skäms jag bara för alla "småungar" som springer runt och super sig redlös, springer
och skriker och sitter och tar sina munbloss "bara för att".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0