TATTO!

Nu börjar det dra ihop sig för min första tatto! :) Fick ju det i
födelsedagspresent av Päran, för er som glömt det.
Men ville vänta tills efter sommaren av flera anledningar.

Men nu är det dags att boka tid iaf :) Får väl se om det är lång
väntetid också kanske?!
Har iaf. skickat iväg ett mail och frågat ifall han ritar upp tatueringar
eller om man måste ha med sig en skiss själv.
Isf. måste jag ju rita upp en först och det kan ju ta ett tag, den måste
ju bli perfekt!! :)

Sedan har jag blivit lite nojig när jag hört att han kanske inte är den
bästa. (men vem är den bästa då? Inte finns den människan häromkring
skulle jag tro :P) Men efter att ha kollat hans hemsida med bilder på hans
tattos han gjort så är jag lugn igen.
Någon som kan tatuera såhär kan väl ändå inte vara dålig?!?! Så jag tror
jag är i goda händer :) Eller vad tror ni?

clifford 53clifford 174slifford 118

Bilderna kommer härifrån, där det också finns många fler bilder :)

Kommentarer
Postat av: Denise

clifford är bra,vad jag har hört. Han har ju gjort tatueringar på pappa och det har alla blivit bra :) Så ja tror nog det kommer bli bra!

2010-07-29 @ 22:25:58
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa, undra om Simone sagt det också? :P Att han gjort på pappa eran, har för mig att jag hört det nu när du sa det :) Ja, Det blir nog bra! :)

2010-07-30 @ 11:45:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har gjort mina två tatueringar där. Clifford är kanon. Vägrar gå till nån annan. Han ritade även två fina hjärtan jag har på magen.

2010-08-13 @ 18:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0