GRATTIS TILL MIN FAR!

Igår åkte jag och Mamma till Birsta (igen :P) Började dagen med att
gå och äta frukost på ikea! :P 10 kr för frukost, det gillar vi, och gott
var det också :)
Sen gick vi runt i lite affärer, jag hade presentkort där så tänkte ifall
jag skulle hitta något, men gjorde inte det. Eller hitta mycket som var
fint, men köpte inget. Det var liksom inget som var speciellt, så då lät
jag bli ist. Kan spara tills det kommer något jag verkligen vill ha :)

Köpte iaf. ett nagellack! haha :) Hittade ett gult och tänkte att det måste
jag ha, snyggt till sommarn! Men njaaa :P Det var lite väl gult när jag målade
på det :D haha. Skulle ha varit lite ljusare gul så kanske det hade varit
fint :) Men men :)

Köpte även presenter till Pappsen som fyller år idag! :) Så Grattis till han!
Ska nog snart börja göra mig i ordning och sedan åka och gratta han.


Kommentarer
Postat av: Simone

Vet inte om jag ska in och kolla på studenter, är det någon som tar studenten iår? Haha ;) Det är på fredag va?

2010-06-09 @ 19:18:48
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0