HATE IT !

Vem fan vill åka in till stan för att gå på jobbcoachning en dag som denna?
Bläää! För det första så vill man ju sitta hemma i solen och bara njuta.
För det andra känner jag inte att jag får något ut av att träffa han ändå.
För det tredje så har jag inte RÅD att åka in 2 gånger i veckan.. Bläääääää!
Just nu har ja 200 kr. Så jag måste tanka för en hundring iaf. sedan får
jag leva på 100 kr i två veckor. Är riktigt less på att vara arbetslös och inte
ha några pengar.. Nu t.ex så kan jag inte ens gå på ica och handla nått ifall
det skulle behövas?!?! skit..

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill INTE åka dit! Buhu.. ;)

Men nästa vecka har jag fixat lite jobb iaf :) Eller rättare sagt Amanda (Buhrman,
jobbigt när man har 2 stycken Amandor i sitt liv :P haha) Träffade henne på ica
och klagade lite på att jag var så less på att vara hemma och arbetslös.
Då undrade hon om jag ville tjäna lite extrapengar, JA SJÄLVKLART! :D Så nästa
vecka ska jag hjälpa till lite på Gnarpsskolan :) Tummen upp!
Vilken pärla hon är, Amanda! Hon kunde ju lika gärna skitit i att fråga mig och varit
där själv, så hade hon tjänat mer pengar :) Thank you, Mandis!

Vet inte om jag ska åka in på studenten i morron heller. Har fan inte råd att tanka
nå mer :P =/ Tråkigt nog, men jag får väl ge min studentpresent senare då ist ;)

Näe, nu ska jag ta mig något att äta och sätta mig i solen tills jag ska åka :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0