I JUST LOVE IT!

Har just tittat på dom två sista avsnitten av denna säsong av
Grey's Anatomy, och precis som förra säsongsavslutningen så har
jag bara en sak att säga: HERREGUUUUUD!
Ska inte avslöja något för er som följer serien på teven men missa
inte
dom avsnitten säger jag bara!
Jag har suttit och bölat som ett litet barn, och då menar jag bölar! Inte
bara att det kommer tårar utan riktigt bölat! :P Hur tusan kan en serie
vara så bra??

Jag började kolla mer på Desperate Housewives förut och tyckte nästan
att det var lite bättre, för det hände mer där. Men efter dessa avsnitt av
Grey's så är Grey's Anatomy i ledningen igen ;)
Tror jag aldrig sett så mycket Hända under ett (två) avsnitt förut! Vissa gånger
satt jag i chock, ni vet när man drar efter andan. Och sa "nej nej nej nej nej!!!"

Helt sjukt att man kan bli så besatt av en serie, men det är ju såååå bra!
Jag lääängtar tills det börjar igen, nörd som jag är ;)

Så missa inte dom sista avsnitten av Grey's. Det nästsista tror jag visas nästa
vecka.. Annars får ni väl kika på nätet ni också om ni är lika nyfiken som jag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0