NU VAR DET KLIPPT!

Dom senaste dagarna, eller kvällarna rättare sagt, har jag umgåtts med
fina Mia :) Härligt! Känns nästan som för några år sedan, när vi umgicks
varje dag! :D haha. Speciellt när Mia ville kolla på Fjorton Suger. Minnen! :P
Skrattade så jag fick ont i magen både den kvällen och alla andra kvällar :)
Igår hade vi tråkigt så jag fixade hår och make på henne.. och det blev rätt
bra faktiskt om jag får säga det själv ;)
Även idag fixade jag i ordning henne för hon skulle till stan.. Fick förfrågan
att följa med jag med, men jag känner för en hemmakväll ikväll tror jag :)
Men i morron skulle jag vilja hitta på nått kul!

Idag har även jag och Therese bakat lite muffins :D Hon kom hit när jag kommit
hem från frissan sedan satte vi igång. Började med citronmuffins, som vart dom
godaste och mest lyckade :P (fast även dom blev lite misslyckad, iaf. några ;P)
Vi gjorde även chokladmuffins med fyllning och banankolamuffins :) Fyllningen
till chokladmuffinsen tyckte Therese var jättegod! Jag gillade den inte! :P Det
blev för mycket.. var mascarponeost, lime och vitchoklad i.
Men när vi skulle börja med sista sorten (banankola) så var båda två rätt less :P
Då hade man stoppat i sig massa av fyllning och smet redan! haha :)
Men det var kul iaf. och nästa gång ska vi prova på frukost och matmuffins :) Mums!
Jag funderar på om jag ska lägga ut receptet på citronmuffinsen, för dom var
faktiskt goda och fräscha på nå vis. Dock ganska maffiga!

Ja.. så var jag ju till frissan idag också :) Höll på komma försent pga av en seg kärring
vid bankomaten!! Men jag hann, dock väldigt svettig! ;)
Fast det blev inte riktigt som jag velat. Hade velat haft det ljusare ändå! För nu syns
det knappt nån skillnad på färgen, bara att det är lite slingor. Inget mer. Men hon gjorde
bara slingor mitt på huvet, inte på sidorna. Där la hon bara en toning i utväxten.
Men jag är nöjd ändå! Det bleks väl ändå till sommarn! :)
Och klippningen är jag jättenöjd med!! :) Hon gjorde luggen så som jag alltid velat, det
sa jag ju förra gången också men jag tror den vart ännu bättre denna gång :) Så nu
kan jag ha luggen utsläppt utan att allt hår åker i ansiktet. Love it! :) Åsså är det lite mindre
hår fram vid ansiktet överhuvudtaget :) Tog bort ganska mycket där så det skulle bli lite
mer "luftigare" eller hur man ska förklara! :)
Fast det känns kort nu! haha :) Även fast jag bara tog bort det slitna (10 cm ungefär)

FÖRE & EFTER :)
(undvik att jag ser ut som ett drogat mongo på första bilden :P)

Kommentarer
Postat av: Simone

Oo, nice =) Gillar färgen, jag måste också göra slingor ju =)

2010-06-04 @ 21:59:21
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Karoline

jättefint blev det ju! :D

2010-06-05 @ 12:37:43
URL: http://karolineropponen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0