SYSTUGA

I onsdags så åkte jag och mamma på tyghuset en sväng för att kika lite.
Jag var sugen på att sy några sommriga kjolar och fick med mig ett
rosarandigt tyg hem. Mamma var snäll och köpte 2 andra tyger till mig också :)
Ett vit/grå/gult och ett svart/lila/vitt. Det sistnämda är rätt kul för färgerna går
liksom i varandra. Så först är det vitt, sen lila, sen svart... om ni förstår :P
Dock är det inte bäcksvart utan mer gråsvart :) Åsså är det blommönster
också som liksom är "blankt". Det tror jag att jag ska sy en klänning av :)

Men idag blev det två kjolar iaf :) Vet inte vilken jag blev mest nöjd med?! När
jag började med andra kjolen tyckte jag mer om den första men när den blev klar
så gillade jag den med :) Så jag vet inte riktigt. Blev nöjd iaf.
Dock så tycker jag inte att bilderna gör kjolarna rättvisa! Finare i verkligheten,
tycker jag iaf :)

Vilken gillar ni bäst?

Kjol nr 1.





Kjol nr 2:




Det är glitter i också, försökte få med det på bild, men jag tror inte jag
lyckades så bra :P

Kommentarer
Postat av: Simone

Å, fina! =)

2010-06-18 @ 22:10:44
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0