TYPISKT, SÅ JÄVLA TYPISKT!

Ja, nu har jag gått och blivit sjuk också.. Precis såhär till midsommar,
Perfekt!
Kom som en smäll på käften på måndagsmorron då jag vaknade och
mådde skit! Kvällen innan hade jag lite halsont, men inte mer än så..
När jag vaknade kunde jag knappt svälja för det gjorde så ont, och täppt
i näsan. Så jag fick så lov att ringa och boka om min tid hos Jobbcoachen,
orkade verkligen inte åka dit.

Dock är det ju alltid värst på morron, och jag hade lovat mamma att hjälpa
henne att städa lite. Så jag åkte ner till fjärn när jag kännde mig lite bättre.
Men det blev inte mycket städat. Putsade ett fönster sedan var jag slut, hade
en sån jäkla huvudvärk. Men får se om det är bättre i morron, så åker jag ner
då ist :)

Denna jävla huvudvärk alltså! Det är den som är värst. Gör ont från näsan upp
i tinningarna och ut i öronen. Fy!
Men trodde inte det skulle bli så mycket värre eftersom jag kände mig bättre under
dagen, och var tom ut på en promenix på kvällskvisten.

Men idag var nog det värsta jag varit med om! Tror jag aldrig mått såhär dåligt av
bara en vanlig förkyldning?!? En helvetes morron/förmiddag har det verkligen varit.
Mitt huvud känndes som det skulle sprängas och halsen gjorde ont igen.
Och när jag får ont i halsen mår jag illa, jag vet inte varför?! Men i morse trodde jag
att jag skulle spy flera gånger, så jag fick ta med mig en hink till sängen och lägga
mig igen. Har sovit tills för typ en halvtimme sen.
Hade även lite feber i morse, men tror den gått över nu.

Hoppas verkligen det blir bättre! Vill ju inte vara sjuk på midsommar!! Och det är så
typiskt mig att bli sjuk precis tills något roligt man ska göra?! Nyår ett år blev jag ju också
sjuk, och innan mammas 50-årsfest blev jag också sjuk!

Tycker det är sjukt att man kan bli förkyld på sommaren! Igår var det 4 grader på
morronen när Pär åkte till jobbet. FYRA GRADER! Vart fan är sommaren?
Och idag är det finväder och jag måste ligga inne, vill inte riskera att bli sämre..
Idag har jag levt på halstabletter och vatten. Tog lite vattenmelon när jag vaknade
också.. Sen blev det Kan jang och c-vitamin. Har hållt mig ifrån värktabletterna idag
och huvudvärken har ju blivit bättre av sig själv. :) Så hoppas det är på bättringsvägen.

Näe, nu ska jag försöka göra någon nytta, medans jag är lite piggare!

Kommentarer
Postat av: Therese

så går det när man är ute och åker vattenskoter i denna kyla... ;) andreas är oxå förkyld. Jag är så smart som inte åkt än!! HAHA! :D

2010-06-22 @ 17:52:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Men jag åkte ju bara från piren till kajen :P och blev inte ens blöt, så jag tror inte det är därför ;) Antigen var jag för lite klädd i lördags eller så har Pär smittat mig ;)

2010-06-22 @ 18:47:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

jaha, när tänkte du updat. då`?

2010-06-30 @ 10:08:52
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, vet inte :P Har inte så mycket att skriva om. kanske i möra ;)

2010-06-30 @ 18:33:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

midsommar bl.a.?

2010-06-30 @ 21:34:12
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0