PACKA !

Igår åkte jag och Therese ner till fjärn igen. Haha, känns som alla mina
inlägg börjat så den senaste tiden ;) Men det gjorde vi! Det skule komma
en man och visa köksluckor. Vi var påväg att åka därifrån innan han kommit,
eftersom han var 1 ½ timme sen. Men jag är glad att vi inte gjorde det :)
Det var kul att lyssna på och kolla och han var rolig :) Jag vill också kunna göra
om!! =) Kul! Det kommer nog bli jättefint där efteråt, tror jag. Speciellt om
dom tar lådor ist för skåp :)

När Päran kom hem åt vi och sedan började packandet! Och då kom jag på att
vi inte har nån stor väska att packa i. Eller en har vi. Men det räcker inte, tyvärr.
Så jag fick åka ner till fjärn och hämta en till. Dock tog jag 2 för jag visste inte
vilken som var störst :P Men vi behövde alla tre! haha! Ser ut som vi ska vara borta
i evigheter :P Men sängkläder, handduk och sånt tog en väska. Sedan tar
täckbyxorna och jackorna mycket plats också.
Dock har jag inte packat klart än.. Är väl lite småsaker kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0