PAULINE !

Här har vi den låt som borde ha vunnit hela skiten!
Jag har inte alls hängt med och har inte hört den förrns nu
andra chansen!
Men fasen vad jag gillade denna låt och hela framförandet! :)
Hon är riktigt bra Pauline!

Men som vanligt röstar folk med arslet verkar det som och skickade inte
vidare henne.
Jag undrar hur fan Kalle nånting med spelmännen kunde gå vidare men inte
hon?? Näe, jag tror fan det bara är gamlingar som sitter hemma och ringer nu.
Det verkar inte bättre.. Man måste väl fan tänka på vad som kommer att gå hem
i Eurovision. Nu är det ju så gott som bara ballader i final... Kul, verkligen.
Svergie kommer "förlora" även i år..


Kommentarer
Postat av: Therese

neje, go crcified barbara!!! ;)



ja det tänkte jag oxå på, bara en massa tråkiga ballader...

2010-03-07 @ 07:20:58
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, dom hejade jag på efter att Pauline hade åkt ut! ;)

2010-03-07 @ 12:17:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0