SOMMAR SOMMAR SOMMAR!

Åh gud vad jag vill ha sommar nu!! :) Har läst genom gamla
blogginlägg sen förra sommaren. Kommer ni ihåg dom där veckorna
i juni som det var så himla varmt ? =)
När vi stog i inträde på crousingen och det var stekhett och jag brände
sönder mig? :) HÄRLIGT! :P

Och ligga på stranden och bara njuta av värmen. Kunna gå i shorts och
linne och ändå hålla på att svettas ihjäl! Åh, så härligt!
Älskar sommaren!

Ändå är jag nervös inför sommaren också. För sommar innebär båtåkning.
Och jag är så nervig! Ja, det där vet ni redan om så det behöver jag inte
skriva igen. :P

Men Sommar!!! Ge mig nuuuu!
På ett sätt hoppas jag nästan att jag inte får nå sommarjobb i år heller! haha!
Så man kan vara ledig hela sommaren! ;) Men självklart vill jag ha jobb! och
ska söka som en galning! Och får jag inget då vet jag inte vad jag gör, då har
gud något emot mig iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0