STÄDHUMÖR!

Idag är jag faktiskt på städhumör! Härligt när man VILL städa ist. för
att man MÅSTE städa :) Tror faktiskt det är solens förtjänst! Härligt!
Tummen upp för den, nu får snön ta och smälta bort!
Jag ska iaf. storstäda idag. (borde väl egentligen vara ute och njuta av
vädret, men vad ska man göra?) Köket har redan fått sig en omgång
av skurning och skrubbning och nu är det toalettens tur!
Fönstren står även öppen idag, för att vädra lite, tyckte det var lämpligt
när det var 31 grader här inne! haha :)

Sen blir jag så irriterad på dessa bananflugor som flyger omkring så jag
vet inte vart jag ska ta vägen! AAHh! Vart kommer dom ifrån? Jag har städat
ur skafferiet, så där kan det inte vara nått som ligger och "gror". Och jag har
kollat på blommorna ifall det är flugsamling på nån men icke!
Igår skrubbade jag faktiskt ur allt under diskbänken. Hela skåpet. Inklusive
sopkorgen! Men idag ser jag en äcklig liten fluga ändå! Åhh! Försvinn!

Aja!
Nästa vecka kanske det blir Hassela igen. Jag börjar gruva mig, eftersom det är
sportlov för dom som går i skolan. Då kommer det väl vara mycket folk. Och det
tycker jag inte om. Jag vill att det ska vara som sist, helt tomt nästan! haha ;)
Jag är ju så dålig och jag hatar att skämma ut mig! Men men, måste väl lära sig
nångång ;)

Näe, nu ska jag sätta igång och städa :)


Kommentarer
Postat av: Simone

Men om vi åker tidigt så får vi åtminstone 2 åk "själva" ;)

2010-03-07 @ 00:19:25
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jasså ? =)

2010-03-07 @ 12:17:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0