ÄCKEL PÄCKEL!!

Idag är jag uppe med tuppen! :) Det skulle ju bli dåligt väder hela veckan,
men idag är det ju strååålande sol! Härligt! Då kunde jag inte ligga kvar
i sängen längre.

Igår gjorde jag två saker jag tänkt gjort länge, men aldrig tagit mig till att göra.
Började med att jag skulle damsuga och jag var så less på kabelhögen som
legat bakom fåtöljerna. Det gick inte att damsuga ordentligt där för alla kablar
låg huller om buller. Men nu är dom borta! :) Dom flesta iaf. bara 2 st. till varje
dator :)
Sedan tog jag mig även till att städa under sängen. Där var det massa tomflaskor
och kartonger, tofflor och massa massa damm! :P

Idag ska jag ner till sörfjärn och tvätta pärlan. Tror även jag ska ta mig en springtur
när jag ändå är där! :) Så slipper jag massa folk ;) Eller om mamma är sugen på
en promenix så kanske det blir en sån ist. Kanske ska släpa med Louie också, han
behöver röra på sig, den tjockisen! haha.


Och till rubriken! En sak som jag börjat tycka är äckligt är töjning av örat! Alltså
när man stoppar i astjocka stavar eller nått sånt och bara töjer och töjer tills snibben
hänger vid axlarna! Okej, lite överdrivet kanske. Men fy tusan! Blir nästan illamående
när jag ser sånt nu. Förut tyckte jag det var rätt snyggt. Dock ska det vara med måtta.
Alltså inte töja nå mycket.
Jag såg nån ung tjej som hade töjt örat ganska mycket och tänkte bara: Varför förstör
du dig själv?? :P Nu är ju smaken som baken och alla tycker olika saker är snyggt. 
Sen beror det ju också på hur mycket man töjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0